مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-15اجتماعي

تدارک 467 پایگاه فعالیت تابستانی در زنجان 


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 467 پایگاه تابستانی در 6 ساحت تعلیم و تربیت برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین میرزایی، ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان زنجان اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به منظور رشد همه جانبه شخصیت آنان و ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

وی تقویت هویت دینی و ملی دانش آموزان را از دیگر اهداف مهم برنامه غنی سازی اوقات فراغت برشمرد و گفت: این ایام فرصت آموزش مهارت های فردی در راستای کارآموزی و کارآفرینی را فراهم و روحیه خودباروی، همیاری و مسئولیت پذیری را در دانش آموزان تقویت می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان یادآور شد: فعالیت های تابستانی در 6 محور با توجه به 6 ساحت تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین پیش بینی شده و در آن فعالیت های اجتماعی و محله محور، استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی و گروه های جهادی و برنامه نخبگانی دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: در بعد اعتقادی، عبادی و اخلاقی برنامه هایی همچون آموزش قران، آشنایی با زندگانی ائمه اطهار (ع)، فراگیری احکام، برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه، اردوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 467 پایگاه فعالیت تابستانی در زنجان 

تدارک 467 پایگاه فعالیت تابستانی در زنجان